środa, 9 lutego 2011

Jak skutecznie schudnąć?

To pytanie zadaje sobie codziennie mnóstwo osób, zarówno kobiet i mężczyzn. Czytamy na różnych portalach o cudownych, niekiedy drakońskich dietach,  niestety wszystkie mają coś wspólnego - powodują efekt jo-jo....!!! Nie będę się przechwalać, nie będę was namawiać do stosowania moich zasad. Wiem co to znaczy "męczyć się ze schudnięciem". Metody, które znajdziecie poniżej przetestowałam na sobie, na moich znajomych...i stwierdziłam, że są skuteczne w stu procentach. Dlaczego postanowiłam o tym napisać?
Nie należę do osób, które będą się katować, liczyć kalorie itd. Zatem wszystkie znalezione diety w gazetach, czy w internecie odpadały w moim przypadku. W pewnym momencie dałam sobie spokój z odchudzaniem a nawet zapomniałam o tym, aż pewnego dnia po paru miesiącach odkryłam, że ubyło mi kilka kilogramów. Pewno zastanawiacie się jak to zrobiłam? Sama zaczęłam się zastanawiać i pomyślałam, że warto o tym napisać i pomóc wszystkim, którzy chcą skutecznie schudnąć.
Zatem zachęcam do poczytania mojego bloga...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz